Azərbaycan Prezidenti İlham Əliyev Ümumrusiya Dövlət Televiziya və Radio Yayımı Şirkəti və Rusiyanın “RİA Novosti” Agentliyi üçün “Rossiya Seqodnya” Beynəlxalq İnformasiya Agentliyinin Baş direktoru, “Rossiya-1” televiziya kanalında “Vesti nedeli” proqramının müəllifi və aparıcısı Dmitri Kiselyova müsahibəsində belə dedi.
Dövlət başçımız Azərbaycanın xarici siyasət prioritetləri, Rusiya və Türkiyə ilə müttəfiqlik münasibətləri və beynəlxalq təhlükəsizlik mühiti ilə bağlı mühüm fikirləri özündə əks etdirdi. Prezident Azərbaycanın strateji əhəmiyyətini, müstəqil siyasət yürütmə qabiliyyətini və regionda sabitlik yaratmaqda oynadığı rolu vurğuladı. Bu müsahibə həm Azərbaycanın daxili və xarici siyasətindəki balanslaşdırılmış yanaşmanı, həm də beynəlxalq arenada fəallığını nümayiş etdirir.
Azərbaycan-Rusiya münasibətlərinin tarixi dərin köklərə əsaslanır və bu əlaqələrin son illərdə daha da möhkəmləndirilməsi istiqamətində mühüm addımlar atılıb. Prezident İlham Əliyev 2022-ci ilin fevral ayında imzalanmış Müttəfiqlik Qarşılıqlı Fəaliyyəti haqqında Bəyannaməni bu münasibətlərin zirvəsi kimi dəyərləndirdi. Bu sənəd Azərbaycan ilə Rusiya arasında 30 ildən artıq davam edən əməkdaşlığın təbii nəticəsi olaraq, iki ölkə arasındakı strateji tərəfdaşlığı ən yüksək səviyyəyə çatdırıb. Prezident bu Bəyannaməni tarixi hadisə kimi xarakterizə edərək, onun həm regionda, həm də beynəlxalq arenada sabitlik və qarşılıqlı etimada xidmət etdiyini vurğuladı.
NATO ilə Rusiya arasında artan gərginlik fonunda Prezident İlham Əliyev Azərbaycanın mövqeyini qəti şəkildə ifadə etdi. O, belə bir qarşıdurmanın bütün dünya üçün fəlakətli nəticələrə səbəb ola biləcəyini vurğulayaraq, bu kimi ssenarilərin qarşısının alınmasının vacibliyini bildirdi. Prezident Əliyev Azərbaycanın bu cür mürəkkəb geosiyasi şəraitdə neytral mövqe tutaraq, həm NATO üzvü Türkiyənin, həm də Rusiyanın etibarlı müttəfiqi olaraq fəaliyyət göstərdiyini qeyd etdi. O, Azərbaycanın müstəqil xarici siyasət yürütmə qabiliyyətinin regionda sabitliyin təmin olunmasında mühüm rol oynadığını vurğuladı.
Azərbaycan-Türkiyə münasibətləri də Azərbaycanın xarici siyasətində mühüm yer tutur. Prezident İlham Əliyev iki ölkə arasında 1992-ci ildən başlayan hərbi əməkdaşlığı yüksək qiymətləndirərək, Türkiyənin Azərbaycan Ordusunun müasirləşdirilməsi və döyüş qabiliyyətinin artırılmasında mühüm töhfələr verdiyini qeyd etdi. O, Türkiyə ilə Azərbaycan arasında imzalanmış Müttəfiqlik haqqında Bəyannamənin təhlükə zamanı qarşılıqlı hərbi yardımı nəzərdə tutduğunu vurğuladı və Azərbaycanın ərazisində Türkiyə hərbi bazasının yerləşdirilməsinə ehtiyac olmadığını bildirdi. Hər il keçirilən birgə hərbi təlimlərin Qafqaz regionunda sabitliyin qorunmasında mühüm rol oynadığı da xüsusi olaraq qeyd olundu.
Prezident İlham Əliyev dünya nizamının dəyişməsi və İkinci Dünya müharibəsi sonrası formalaşmış qaydaların artıq keçərli olmadığını bildirdi. O, bugünkü dünyanın siyasi istəklərdə güc amilinin ön plana çıxdığını və bu reallığı tez dərk edən ölkələrin özlərini daha təhlükəsiz hiss etdiklərini vurğuladı. Azərbaycanın müasir dünya reallıqlarına uyğun olaraq hərəkət etdiyini və öz suverenliyini qorumaq üçün hər cür tədbir gördüyünü bildirdi.
Rusiya ilə silah təchizatı məsələsinə toxunan Prezident İlham Əliyev son illərdə Rusiya ilə yeni müqavilələrin imzalanmadığını, lakin Azərbaycanın Rusiya müdafiə sənayesindəki yenilikləri diqqətlə izlədiyini qeyd etdi. O, gələcəkdə bu sahədə əməkdaşlığın davam etdiriləcəyini və Azərbaycanın öz müdafiə qabiliyyətini gücləndirmək istiqamətində fəaliyyətlərini davam etdirəcəyini vurğuladı.
Prezident İlham Əliyev Ermənistanın Qərblə hərbi-siyasi yaxınlaşması, Qarabağın reinteqrasiyası və bölgənin bərpası ilə bağlı mühüm açıqlamalar verərək, Azərbaycanın regional təhlükəsizlikdə oynadığı strateji rolu bir daha nümayiş etdirdi. Prezidentin fikirləri Ermənistanın Qərblə əlaqələrinin inkişafı və bu siyasətin regiondakı sabitliyə təsiri fonunda Azərbaycanın qətiyyətli mövqeyini əks etdirir. O, Nikol Paşinyanın KTMT-dən uzaqlaşıb Fransa və digər Qərb ölkələri ilə əlaqələri gücləndirmək cəhdlərini birbaşa təhlükə kimi xarakterizə edərək, Azərbaycanın bu proseslərə qarşı uyğun addımlar atacağını bəyan etdi.
Azərbaycan Prezidenti Fransanın Ermənistana hücum xarakterli silahlar təchiz etməsini xüsusi olaraq vurğuladı. O qeyd etdi ki, Fransa tərəfindən Ermənistana çatdırılan silahlar Azərbaycanın sərhəd boyu yerləşən yaşayış məntəqələri üçün ciddi təhlükə yaradır. Bu təhlükənin miqyasını daha da genişləndirən amil Ermənistanın silahlanma prosesində Hindistan və ABŞ-nin da mühüm rol oynamasıdır. ABŞ öz fəaliyyətlərini etiraf etməsə də, Azərbaycan Ermənistan hava limanlarına enən və oraya hərbi yüklər daşıyan təyyarələri izlədiyini bildirdi. Prezident İlham Əliyev bu vəziyyəti Ermənistanın regional sabitliyi pozmaq cəhdləri kimi qiymətləndirərək, Azərbaycanın bu prosesləri diqqətlə izlədiyini və öz təhlükəsizliyini təmin etmək üçün müvafiq addımlar atdığını vurğuladı.
Ermənistanın sürətli silahlanması fonunda Azərbaycan öz müdafiə gücünü artırmaq üçün ciddi addımlar atır. Prezident Əliyev Azərbaycanın hərbi büdcəsinin 2025-ci il üçün rekord səviyyədə, yəni 5 milyard dollar təşkil edəcəyini bildirdi. Bu büdcənin ən azı 60 faizi təhlükəsizlik tədbirlərinə xərclənəcək. Prezidentin sözlərinə görə, Ermənistanın məhdud iqtisadi imkanları uzunmüddətli perspektivdə bu silahlanma yarışına davam gətirə bilməyəcək. Bununla yanaşı, Prezident Ermənistanın silahlanma ilə bağlı təxribatçı mövqeyinin Azərbaycan tərəfindən ciddi müşahidə altında saxlanıldığını vurğuladı.
Sülh sazişi ilə bağlı Prezident İlham Əliyev qeyd etdi ki, Azərbaycan və Ermənistan arasında aparılan müzakirələrdə böyük irəliləyiş əldə olunub, lakin bəzi məsələlər hələ də razılaşdırılmamış qalır. Bunlar arasında beynəlxalq iddialardan çəkinmə maddəsi, sərhəddə NATO infrastrukturunun qarşısının alınması, Ermənistan Konstitusiyasının dəyişdirilməsi və ATƏT-in Minsk Qrupunun ləğvi məsələləri xüsusilə diqqət mərkəzindədir. Prezident İlham Əliyev Azərbaycanın işğal dövründə vurulmuş zərərləri 150 milyard dollardan çox olaraq qiymətləndirdiyini və qarşılıqlı iddiaların kənara qoyulmasının hər iki tərəf üçün məqbul bir həll yolu olduğunu bildirdi. Ermənistan Konstitusiyasından Azərbaycana qarşı ərazi iddialarını nəzərdə tutan müddəaların çıxarılması isə sülhün əsas şərtlərindən biri kimi göstərilir. ATƏT-in Minsk Qrupunun formal olaraq mövcudluğunu qoruması, lakin funksional fəaliyyətsizliyi də diqqətə çatdırıldı. Prezident bu məsələlərin həllinin sülh sazişinin imzalanması üçün əsas maneələri aradan qaldıracağını vurğuladı.
Prezident İlham Əliyevin Qarabağın reinteqrasiyası və bərpası ilə bağlı açıqlamaları da xüsusi diqqət çəkir. O, Qarabağda erməni əhalisinin sayının əhəmiyyətli dərəcədə azaldığını, hazırda bölgədə cəmi 20 nəfər erməni mənşəli şəxsin yaşadığını bildirdi. Azərbaycan 2023-cü ilin sentyabrında keçirilmiş antiterror əməliyyatından əvvəl Qarabağ ermənilərinin reinteqrasiyası üçün geniş plan hazırlamış və bu planı ictimaiyyətə təqdim etmişdi. Bu plan çərçivəsində təhsil, sosial təminat, iş icazəsi və mədəni mühitin qorunması kimi sahələrdə konkret addımlar nəzərdə tutulmuşdu. Lakin erməni tərəfi bu təkliflərə maraq göstərməyərək bölgəni tərk etmişdir.
Prezident İlham Əliyev, həmçinin, Ermənistandan deportasiya edilmiş azərbaycanlıların tarixi torpaqlarına qayıdışını da gündəmə gətirdi. O qeyd etdi ki, 1980-ci illərin sonları və 1990-cı illərin əvvəllərində Ermənistandan deportasiya olunmuş təxminən 300 min azərbaycanlının öz yurdlarına qayıtması məsələsi müzakirə olunmalıdır. Prezident bu prosesin sülh və ictimai konsensus üçün vacib olduğunu vurğuladı. Ermənistan rəhbərliyi bu məsələyə dair hələ də cavab verməsə də, Azərbaycan bu məsələdə prinsipial mövqeyini qorumağa davam edir.
Qarabağın bərpasında Rusiyanın rolu da Prezident İlham Əliyevin çıxışında xüsusi yer tutdu. O, Həştərxan vilayətinin təşəbbüsü ilə Qubadlı rayonunda uşaq bağçasının tikintisinə başlanıldığını, eləcə də bəzi Rusiya şirkətlərinin bölgədəki infrastruktur layihələrində iştirak etdiyini qeyd etdi. Prezident Rusiyadan daha geniş investisiya və layihələrdə iştirak gözlədiyini vurğuladı. Tatarıstanın Qarabağdakı ilk xarici investisiya layihəsini həyata keçirməsini də xüsusi olaraq qeyd edən Prezident Cəbrayıl rayonunda açılmış "KamAZ" xidmət mərkəzini bu əməkdaşlığın uğurlu nümunəsi kimi göstərdi.
Prezident İlham Əliyevin açıqlamaları, Azərbaycanın regional təhlükəsizlik və inkişaf istiqamətində mövqeyinin qətiyyətliliyini bir daha təsdiqləyir. Ermənistanın Qərblə yaxınlaşması və silahlanma siyasəti fonunda Azərbaycan öz müdafiə qabiliyyətini artırmaqla yanaşı, sülh sazişi üzrə danışıqları davam etdirir və Qarabağın bərpasında həm yerli, həm də xarici tərəfdaşlarla fəal əməkdaşlıq edir. Azərbaycanın strateji siyasəti ölkənin həm regional sabitliyin təmin olunmasında, həm də beynəlxalq arenada güclənməsində mühüm rol oynayır. Bu yanaşma Azərbaycanın milli maraqlarını qorumaqla yanaşı, regionun gələcək inkişafı üçün də əsaslı zəmin yaradır.
Azərbaycan Prezidenti İlham Əliyevin COP29 İqlim Sammiti və enerji siyasəti ilə bağlı açıqlamaları Azərbaycanın strateji mövqeyini, qlobal enerji keçidinə töhfələrini və beynəlxalq iqlim təşəbbüslərində fəal iştirakını nümayiş etdirir. Prezident İlham Əliyev Azərbaycanın enerji resurslarının zənginliyini, mövcud infrastruktur potensialını və yenilikçi yanaşmalarını vurğulayaraq, ölkənin enerji siyasətindəki əsas prioritetləri və məqsədləri barədə geniş məlumat verdi.
Prezident İlham Əliyev Azərbaycanın mövcud enerji ehtiyatları və perspektivlərini dəyərləndirərək, yaxın gələcəkdə atom elektrik stansiyasına ehtiyac olmadığını bildirdi. Bununla yanaşı, elmi məqsədlər üçün kiçik nüvə reaktorlarının tətbiqinin və yeni enerji texnologiyalarının araşdırılmasının vacibliyini vurğuladı. Belə ki, Azərbaycan təsdiqlənmiş 2,6 trilyon kubmetr təbii qaz ehtiyatlarına malikdir və hər il 25 milyard kubmetr qaz ixrac edir. Bu göstəricilər əlavə enerji mənbələrinə ehtiyac hissini minimuma endirir. Prezident Qarabağ və Şərqi Zəngəzurda artıq kiçik su elektrik stansiyalarının yaradıldığını və külək-günəş enerjisi sahəsində 6 min meqavatlıq layihələrin həyata keçirildiyini qeyd etdi. Xəzər dənizinin külək enerjisi potensialının 157 min meqavat təşkil etməsi Azərbaycanın bərpa olunan enerji sahəsində qlobal liderlərdən biri olmaq potensialını göstərir. Dövlət başçımız atom enerjisinin iqtisadiyyat və texnologiyalar üçün yeni imkanlar yaratdığını qeyd edərək, bu sahəyə xarici investisiyaların cəlb olunmasının mümkünlüyünü də dilə gətirdi.
2023-cü ilin dekabrında Azərbaycanda keçirilən COP29 İqlim Sammiti ölkənin beynəlxalq nüfuzunu artıran mühüm hadisə oldu. Prezident İlham Əliyev sammitin təşkilati çətinliklərini və əldə olunan nailiyyətləri təhlil edərək, Azərbaycanın qlobal iqlim gündəmində oynadığı rolu xüsusi olaraq vurğuladı.
Azərbaycan cəmi 11 ay ərzində sammit üçün genişmiqyaslı hazırlıq işləri apardı. Qonaqların yerləşdirilməsi, otel və logistika problemlərinin həlli kimi məsələlərə baxmayaraq, tədbir uğurla həyata keçirildi. Prezident, təşkilatçılıqla bağlı şikayətlərin minimal olduğunu və problemlərin operativ şəkildə həll edildiyini vurğuladı.
Prezident bəzi Qərb media orqanlarının, xüsusilə "Washington Post", "New York Times", "Le Monde" və "Figaro" qəzetlərinin Azərbaycana qarşı əsassız tənqidlərini və ölkəni "petrostate" kimi təqdim etmələrini pislədi. Bu yanaşmanı qeyri-obyektiv və qərəzli adlandıran Prezident, Azərbaycanın müasir enerji siyasətinin bu cür tənqidlərlə əlaqəsiz olduğunu bildirdi.
Prezident İlham Əliyev Azərbaycanın təmiz enerji ixracı ilə bağlı strateji planlarını təqdim edərək, Qara dəniz vasitəsilə Avropaya enerji ixracının yaxın gələcəkdə həyata keçirilməsinin nəzərdə tutulduğunu qeyd etdi. Texniki-iqtisadi əsaslandırma işlərinin tamamlanması ilə ilkin mərhələdə 4 min meqavat təmiz enerji ixracı mümkün olacaq. Bu layihə Azərbaycanın Avropa üçün etibarlı enerji mənbəyi kimi mövqeyini gücləndirəcək.
Prezident İlham Əliyev Fransa hökumətinin və Avropa İttifaqının Azərbaycana qarşı nümayiş etdirdiyi qərəzli siyasəti tənqid edərək, Emmanuel Makron hökumətinin Azərbaycana münasibətdə "neokolonial" yanaşmasını sərt şəkildə pislədi. Prezident Fransa ilə əlaqələrin əvvəllər müsbət olduğunu, lakin Makron hakimiyyətə gəldikdən sonra bu münasibətlərin ciddi şəkildə pisləşdiyini vurğuladı.
Prezident Fransa hökumətinin Azərbaycana qarşı apardığı qərəzli kampaniyanı neokolonial siyasətin təzahürü kimi qiymətləndirdi. O qeyd etdi ki, Fransa öz keçmiş koloniyalarında amansız resurs istismarı həyata keçirmiş və bu yanaşmanı beynəlxalq arenaya daşımağa çalışır: "Fransa ola bilər ki, nə vaxtsa böyük ölkə, dahi mütəfəkkirlər, böyük alimlər, yazıçılar ölkəsi olub. Amma indi belə deyil. Hazırda Makron rejimi mahiyyət etibarilə Fransanı uğursuz dövlətə çevirir. Baxın, bir neçə misal çəkəcəyəm: Afrikada, Sahel regionunda iflas. Onlara “Əlvida!” dedilər. Niger, Burkino-Faso, Mali. Növbədə Çaddır, bu ölkə artıq onlardan çıxmağı tələb edir. Seneqal - burada prezident dəyişdi və milli ruha malik insan gəldi. Bu, hələ başlanğıcdır. Livanda uğursuzluq, Azərbaycanda tam iflas, Gürcüstanda iflas. Diqqət yetirin, daxili siyasətdə nələr baş verir? Hərc-mərclik! Yeni Baş nazir təyin olunur. Onun əri və ya arvadı, bilmirəm, onlarda bunların hansıdır, xarici işlər naziri təyin edilir. Avropa Parlamentinə seçkilərdə uğursuzluqdan sonra onları “günah keçisi” edirlər. Naftalindən çıxarılmış Barnye təyin olunur və onu da qurban verirlər. İndi yenə kimisə tapırlar. Olmazmı ki, elə özündən başlasın?"
Prezident İlham Əliyev Azərbaycanın bu cür təzyiqlərə boyun əymədiyini və öz müstəqil siyasətini davam etdirdiyini vurğuladı. Fransa və Avropa İttifaqının qərəzli yanaşmalarına baxmayaraq, Azərbaycan həm regionda, həm də qlobal səviyyədə sabitliyə və inkişafa töhfə verməyə davam edir.
Prezident İlham Əliyev Azərbaycan ilə Fransa arasında münasibətlərin tarixən olduqca müsbət olduğunu vurğuladı. O qeyd etdi ki, Azərbaycan uzun müddət Fransa ilə ən sıx əməkdaşlıq edən Avropa ölkələrindən biri idi. 1993-cü ildə Prezident Heydər Əliyevin və daha sonra Prezident İlham Əliyevin Fransa ilə yüksək səviyyəli görüşləri nəticəsində bu münasibətlər daha da inkişaf etmişdi. Lakin Emmanuel Makronun hakimiyyətə gəlməsi ilə bu münasibətlərdə gərginlik müşahidə olundu.
Makron hökumətinin İkinci Qarabağ müharibəsi zamanı Ermənistanı açıq şəkildə dəstəkləməsi və Azərbaycana qarşı qərəzli mövqe tutması münasibətlərin ciddi şəkildə pozulmasına səbəb oldu. Prezident Əliyev Makronun siyasətini bir neçə aspektdə tənqid etdi:
Fransa hökumətinin Qarabağ məsələsini beş dəfə Təhlükəsizlik Şurasının gündəminə gətirmək cəhdləri hər dəfə uğursuzluqla nəticələndi. Bu, Fransanın Azərbaycan əleyhinə beynəlxalq dəstək qazana bilmədiyini göstərir. Fransa Azərbaycana qarşı sanksiyalar tətbiq etməyə çalışsa da, bu təşəbbüslər də nəticəsiz qaldı. Prezident İlham Əliyev bu cəhdləri Azərbaycanın öz suverenliyini bərpa etməsinə qarşı olan qərəzli addımlar kimi qiymətləndirdi.
Prezident İlham Əliyev Azərbaycanın Fransanın təzyiqlərinə balanslı və prinsipial yanaşma ilə cavab verdiyini qeyd etdi. Azərbaycan beynəlxalq ictimaiyyətdə Fransanın keçmiş koloniyalarına qarşı həyata keçirdiyi siyasətin həqiqətlərini dünya ictimaiyyətinə çatdırmağa çalışır. Bundan əlavə, Azərbaycan keçmiş Fransa koloniyalarının xalqlarına dəstək nümayiş etdirərək, onların hüquqlarını müdafiə edir.
Azərbaycan lideri Gürcüstanda baş verən siyasi prosesləri də şərh edərək, bu ölkənin Azərbaycan üçün strateji əhəmiyyətini vurğuladı. O qeyd etdi ki, Azərbaycan və Gürcüstan xalqları əsrlərdir sülh şəraitində birgə yaşayır və iki ölkə arasında dostluq əlaqələri yüksək səviyyədədir.
Prezident Gürcüstanda sabitliyin pozulması və ya xarici təsirlərin güclənməsinin Azərbaycan üçün də mənfi nəticələr doğura biləcəyini qeyd etdi. O, Gürcüstanda xarici təsirlərin, xüsusən də Qərbdən maliyyələşən qeyri-hökumət təşkilatlarının fəaliyyətinin diqqətlə izlənməsinin vacibliyini vurğuladı. Prezident İlham Əliyev Azərbaycanın Gürcüstanda sabitliyin qorunması üçün bütün lazımi addımları atmağa hazır olduğunu bildirdi.
Azərbaycan Prezidenti İlham Əliyev Gürcüstanın regional sabitlikdə oynadığı rolu, Qərbin təsirlərinə qarşı Azərbaycanın yanaşmasını və Rusiya ilə əlaqələrin strateji əhəmiyyətini ətraflı şəkildə şərh edərək, ölkəsinin balanslı və milli maraqlara əsaslanan xarici siyasət kursunu bir daha təsdiqlədi.
Prezident İlham Əliyev Gürcüstanın sabitliyini Azərbaycanın milli maraqları və regional inkişaf baxımından strateji əhəmiyyətli amil kimi dəyərləndirdi. O, Azərbaycan və Gürcüstan xalqlarının əsrlər boyu sülh və dostluq şəraitində birgə yaşadığını, bu əlaqələrin regional əməkdaşlıq və inteqrasiya üçün əsas olduğunu vurğuladı. Gürcüstanın sabitliyinin yalnız bu ölkə üçün deyil, bütün Cənubi Qafqaz üçün həlledici rol oynadığı qeyd edildi.
Gürcüstan Azərbaycan üçün yalnız qonşu deyil, eyni zamanda strateji tərəfdaşdır. İqtisadi, enerji və nəqliyyat layihələrinin uğurla həyata keçirilməsi üçün Gürcüstanın sabitliyi xüsusi əhəmiyyət daşıyır. Bakı-Tbilisi-Ceyhan neft kəməri, Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolu kimi layihələr bu sabitliyin təmin edilməsinin nəticəsidir.
Prezident İlham Əliyev Gürcüstanda siyasi sabitliyin pozulması təhlükəsini yalnız yerli problem kimi deyil, bütün regionun təhlükəsizliyini təhdid edən faktor kimi dəyərləndirdi. Azərbaycan, Gürcüstandakı sabitliyin qorunması üçün dəstəyini davam etdirir.
Prezident İlham Əliyev Gürcüstanda Qərbdən maliyyələşən minlərlə qeyri-hökumət təşkilatının (QHT) fəaliyyət göstərməsini xarici təsir vasitəsi kimi qiymətləndirərək, bu təsirlərin ölkə daxilində asılılıq və qarışıqlıq mühiti yaratdığını vurğuladı. O, Azərbaycanın bu cür xarici təsirlərə qarşı qətiyyətli addımlar atdığını xatırladaraq, bəzi önəmli prinsipləri qeyd etdi:
Azərbaycanda hər hansı xarici qrant yalnız dövlət orqanlarının təsdiqi ilə qəbul edilir. Bu, xarici təsirlərin ölkənin daxili işlərinə müdaxiləsinin qarşısını almaq üçün nəzərdə tutulmuş mexanizmdir.
O, Emmanuel Makronun xarici siyasətini sərt tənqid edərək, onun Qafqaz regionuna "neokolonial" yanaşmasını qeyd etdi. O, Makronun Gürcüstan vasitəsilə təsir dairəsini genişləndirmək cəhdlərinin uğursuzluğa məhkum olduğunu bildirdi.
Prezident, Makron hökumətinin yalnız Afrikada deyil, həmçinin Qafqazda və digər regionlarda nüfuzunu itirdiyini vurğuladı. Gürcüstanda sabitliyi pozmaq cəhdləri də bu uğursuz siyasətin tərkib hissəsidir.
Prezident Əliyev qeyd etdi ki, Makron hökuməti Gürcüstan məsələsində təsir göstərə bilməyəcək və Qafqaz ölkələri öz milli dəyərlərinə əsaslanaraq inkişaf etməyə davam edəcək.
"Onlar “Amerikanın səsi” və “Azadlıq radiosu” kimi əlaltı resursları vasitəsilə gecə-gündüz xalqımıza, ölkəmizə qara yaxırlar, Ermənistan üzərində qələbəmizə kölgə salırlar. Ona görə də mənə elə gəlir ki, bunun qaydaya salınması Gürcüstanda müəyyən vaxt ərzində nəzərdən qaçırılıb, bunu etdikdə isə, necə deyərlər, qatar bir az getmişdi. Yaxşıdır ki, indi şərait artıq sabitləşməyə doğru gedir. Amma gördüyünüz kimi, yenə də Makronun qulaqları görünür. Adam öz ölkəsində otura bilmir. Mütləq Gürcüstana da əl uzatmalıdır. Biz Parisdə Məryəm Ana kilsəsindəki mərasimdə nəyin şahidi olduq? Papa Fransisk mərasimdən imtina etdi, o, əlbəttə, Makrona bu Olimpiya rüsvayçılığını bağışlamadı. Düzgün də etdi. O, Korsikaya yollandı. Necə deyərlər, sanki müəyyən bir yerindən tutaraq ağrıtmaq üçün", - İlham Əliyev dedi.
Prezident İlham Əliyev Qafqazda baş verən geosiyasi prosesləri və Gürcüstanın bu proseslərdəki strateji rolunu xüsusi olaraq vurğuladı. O qeyd etdi ki, Ermənistanın Qərbə yaxınlaşması və KTMT-dən faktiki olaraq uzaqlaşması regionda yeni gərginliklər yaradır. Bu, xüsusilə Cənubi Qafqazda geosiyasi balansın dəyişməsinə təsir göstərir.
Azərbaycan lideri daha sonra Ermənistanın Qərblə hərbi-siyasi əlaqələri gücləndirməsi və KTMT-dən de-fakto uzaqlaşması regional sabitliyə təhlükə yaratmasınlan bəhs etdi. O, qeyd etdi ki, Ermənistanın bu addımları Dövlət Departamentinin təlimatlarını gözləməklə həyata keçirdiyini göstərir.
Prezident İlham Əliyev Avropa İttifaqının xarici siyasət üzrə artıq sabiş nümayəndəsi Josep Borrelin çıxışlarını tənqid edərək, onun Avropanı "çiçəklənən bağ", digər ölkələri isə "cəngəllik" adlandırmasını pislədi. Prezident bu yanaşmanı neokolonial düşüncənin təzahürü kimi qiymətləndirərək, onun keçmiş İspan diktatoru Frankonun xarici siyasətinə bənzədiyini qeyd etdi: "Borrel haqqında danışdıq, mən ona məhəl qoymadım. Bunun ardınca ona hələ bir-iki siqnal göndərmək istəyirəm. Hərçənd mən COP-da çıxışlarımın birində bu barədə danışmışam, hətta Borreldən sitat gətirmişəm ki, o, Avropanın çiçəklənən bağ, qalanların isə cəngəllik olduğunu bildirib. Mən isə dedim ki, əgər biz cəngəllikiksə, bizdən uzaq durun. Ümumiyyətlə, Borrelə gəldikdə, düşünürəm ki, o, bir neçə onillik əvvəl yaşasaydı, diktator Frankonun yaxşı xarici işlər naziri olardı. Onun, sadəcə, başqa zamanda yaşamaqla bəxti gətirməyib".(Trend)